Klachtenprocedure
Als u onverhoopt ontevreden bent ….
Het kan gebeuren dat U als cliënt of als ouder van een minderjarige cliënt een klacht heeft over uw logopedist/psycholoog of over de logopedische/psychologische behandeling.
Bespreek deze klacht eerst met uw logopedist/psycholoog. Indien nodig kan er een gesprek gepland worden tussen U, de logopedist/psycholoog en één van de coördinatoren van Cognitio (mevrouw Klep, mevrouw Van Thillo). Komt U er samen niet uit, dan zijn er instanties waar U met uw klacht terecht kunt.
Hieronder vindt U een overzicht van de bevoegde instanties.
Klachten omtrent een logopedische behandeling
Als U klachten heeft omtrent een logopedische behandeling dan kunt U terecht bij de Klachtenloket Paramedici
Klik hier
Klachten omtrent een psychologische behandeling
Als er klachten zijn omtrent een psychologische behandeling dan kunt U terecht bij Stichting Kwaliteitsregister Jeugd
klik hier
Wij hebben in de praktijk een cliëntenvertrouwenspersoon: Marleen Stevens.
U kunt zich tot haar richten voor onderwerpen die u niet met uw zorgverlener wil bespreken.
marleen@cognitio.nl of 06- 23 14 64 02
Cognitio is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg.
klik hier